allround specialist

Mijn website moest weer eens bijgewerkt worden, vond ik. Al doende zag ik dat ik de laatste tijd weer allerlei heel verschillende en leuke dingen gedaan heb:

– een veganistisch kookboek geredigeerd, met heel veel recepten
– een collega met een writer’s block geholpen
– de productie van een familieboek gecoördineerd en ondertussen veel geleerd over het leven van een notaris rond 1800
– een artikel geschreven over empowerment op basis van drie interviews
– een scherpe analyse gemaakt van een website van een designer en advies gegeven
– een boek geredigeerd over verandermanagement
– een direct mailing voor de Belgische markt gemaakt
– blogs geschreven over het ontwikkelen van persoonlijke leiderschap met paarden
– drie folders gemaakt waarmee mijn broer zijn speciale broodjes kan promoten
– webteksten geschreven voor een gerechtsdeurwaarder
– vrijwilligers geinterviewd over hun drijfveren
– een promotiekaart gemaakt over groene schoolpleinen
– me verdiept in hondengedrag en tekst- en commercieel advies gegeven
– een website gemaakt bij een leesboek voor dove kinderen die net leren lezen
Van alles dus.

Wat is je specialisme, vragen mensen me wel eens. Tja, eigenlijk ben ik niet zo gespecialiseerd, denk ik dan. Het zit ‘m in ieder geval niet in de inhoud of de uitvoering; ik maak van alles, over van alles, voor allerlei klanten. Daarin ben ik allround.
Het zit ‘m wel in de teksten: die zijn altijd helder, compact en concreet. Daar ben ik specialist in.
Dus ik ben een allround specialist. Hoe kan dat nou?
Ik weet het ook niet. Dus … vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan 😉

P.S.
Dat laatste is voplgens mij een oude reklameslogan, maar ik weet niet waar hij vandaan komt. Wie weet het wel?

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.